Yes helg!

Hejsan Svejsan

Fan! nu är jag glad efter att presterat skapligt på två prov som jag hade idag.
I Spanska och Naturkunskap.

Nu ska jag snart lämna skolan och gå till stan för att plocka upp gratistidningen (Gratis är gott!) Gamereactor som släpps idag! Mycket bra för att vara gratis! Sen ska jag låna boken "Catcher in The Rye" (räddaren i nöden) som jag har klantat bort och ska läsa i engelskan! Ska även hämta upp mitt ID på banken som leggat där i typ 2 månader. (Hoppas de inte har slängt det)

image361

Sen blir det väl till att knarka Pringles, Popcorn och Cashewnötter.
Ha en trevig fredag!
Vad ska ni göra i helgen?

Dagens citat kommer från världens bästa rapper Eazy-E (R.I.P) som uttalar sig om sin fd polare Dr Dre
I världens bästa låt: Muthaphukking "G" från 1995.
" Now you think you bigger but to me you ain't nothing but a bitch ass nigger!

Vet att jag tjatar men vill att ni även ska uppskatta Eazy Peazy Skvissy lika mycket som jag!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: Emma

I helgen.... Ska ta det lugnt.. Själv?

2008-04-11 @ 15:15:04
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0