Stor Tävling! (Nices Prices!!! som rimmar på bark!)

Nä skoja bara trodde ni verkligen att jag skulle offra mitt Heroin på er skitungar!

 

Min blogg fyller snart en månad (den 06 April) och därför tänkte jag ha en liten tävling för att liksom fira detta!

 

Priset det senaste numret av Super Play och Gamereactor. Dessutom medföljer min autograf (som ni kan sälja på Ebay när jag blir känd) min adress får du också eftersom den kommer att stå på avsändare! Du kommer därför kunna "Stalka" mig! Soft eller vad?!

 

 

Sen skickar jag även med min gamla tandborste som du kan använda och tänka på mig samt en rakhyvel så att du kan skära dig om du känner dig lite EMO eller bara vill raka benen. Inte nog med det så medföljer även tre sömnrabletter (ej receptbelagda och nakotikaklassade vill ju inte råka ut för farbror blå) och min använda tandborste (går att byta mot ny !).


image299


Autograf, Valerina Forte (består av humle och 70 % etanol och har inga biverkningar), tandborste och rakhyvel.
(Uppmaner ej till Emo betende).

 


 

image301

Superplay och Gamereactor!

 

För att vinna detta ska du svara rätt på så många frågor som möjligt om mig. Den som har flest rätt vinner!

 

Frågorna

Ålder?

Skola (Gymnasium)?

Vilken stad bor jag i?

Uppvuxen i vilken förort?

Vilka är mina huvudintressen?

Vad ogillar jag?

Favoritmat (svår fråga = ledtråd Kikärtor)?

Favorit pålägg?

Nämn tre av mina favoritfilmer!

Nämn tre av mina favoritalbum!

Nämn tre av mina favoritlåtar!

Vad heter min Facebook grupp?

Vad heter den psykiska sjukdom som jag har lidit av?

Vem har jag hotat att skicka mina kuzzar på via Hotmail?

Hur många Insomnia inlägg har jag gjord?

Vad är namnet på världens mest sålda psykofarmaka som jag äter?

Vad var egentligen mitt amfetamin och kokain?

Vad var det för motiv på glaset bredvid min joint?

Ungefär hur många unika läsare har jag ungefär per dag?


 

Lycka till!

 

 

Tipsa även om detta på din egen och så många som andras bloggar för om två har samma svar så tar jag den som har tipsat flest.

 

 

Tävlingen pågår preliminärt tills i morgon klockan 23.59 men detta kan ändras om ja känner för det. (hihi I got the powwa!)

 

Alla svaren finns på min blogg så det är bara att sätta igång att leta!

 

 

(Frakten går på 22 kr och betalas av vinnaren! Om du inte bor i GBG då kan vi träffas).

Vinsten kan ej bytas mot kontanter eller överklagas eventuell vinstskatt betalas av vinnaren!

(fraketn i detta fall) : )

Ingen som jag käner IRL (I riktiga livet) för delta i tävlingen!

 

Edit 1: Man får bara delta en gång! Två gånger leder till FAIL!


 

Edit 2: Du kan skicka svaren till min email: ooo415@hotmail om du är rätt att folk ska "Bajta" (härma) dina svar!

/ The Hard Knocking Life corp. © 2008 is a registered trademark.


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Tack så hemskt mycket för tipset :) Jag mular i mig allt jag får tag på , haha ! Försöker gå upp på ett hälsosamt sätt, om det nu finns? :S Vill ju inte bli sjuk!

2008-04-02 @ 22:13:56
URL: http://liinndas.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

haha okej mitt svar.
1:18
2:ingen skola
3:göteborg
4:göteborg
5:mig och blogga
6:när bloggen krånglar
7:kikärtor
8:skinka
9:die hard, titanic och en prinsessas dagbok 2
10:god girl gone bad, abba gold och sunrise seven(nr2)
11:Lies (sunrise7), färger i en vind och alla som inte dansar
12:oscar med K
13:deprition
14:min granne
15:tretton
16:panodil (eller alvedon)
17:starkare än kaffe
18:en naken nunna
19:furtiotre

// Om jag vinne vill jag inte ha några sketna tidningar. Men en tandborste som du använd gärna:D

2008-04-02 @ 22:34:01
URL: http://kimza.se
Postat av: The Only Real Gangsta from the MF GBG!

Nähä ingen intresserad!
Då får jag väl ta och skära mig! Ta sömntabletterna tillsamans med voska borsta tänderna med min skitna tandborste och använda speltidningarna och autografen som dasspapper :(

2008-04-02 @ 22:34:08
Postat av: alx

hahha nej ja är då inte någon kille xD men du om du vill kan du ju checka in min bdb oxå, och om du inte har nån så är gästlösen: pappa

2008-04-02 @ 22:37:05
URL: http://alxisafake.blogg.se
Postat av: Linda

Svar: Åh ja det låter gott =) får hitta lite recept så man kan köra på lite sånt. Vad schysst att du tipsade. Tack !

2008-04-02 @ 22:53:33
URL: http://liinndas.blogg.se
Postat av: alx

gör som du vill men du verkar vara en kul person :)

2008-04-02 @ 23:16:08
URL: http://alxisafake.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hahaha, humor!

2008-04-03 @ 00:14:38
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vägrar delta. För de priserna ger jag inte ut min adress, inte!

2008-04-05 @ 04:03:10
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAH DU ÄR CP

2008-04-29 @ 02:49:14
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0