Ny personlig blogg!

Gonatt! (Snart Gommoron)
Har gjort som min Msn kompis Emma och startat en personlig blogg där jag skriver om b.la. min depression som jag hade i höstas. Denna blogg vill jag dock ej att vem som helst ska läsa men maila mig på:[email protected] så avgör jag om du får lösenord eller inte.


Är ganska glad och pigg nu faktiskt trots att klockan är mer än 03.00 och jag ska upp om knappt 5 h!
Anledningen till glädjen är att jag har avslutat en engelska uppsats om boken "The catcher in the rye"
kallad Räddaren i Nöden på svenska. Gick väldigt bra och jag är nöjd med min analys. Nu tänkte jag surfa lite på tuben och på Loading.se men du som är uppe är mer än välkommen att adda mig på msn för lite shit chatt!

Fan också vad ska jag göra för sova tycker ni? Vill helst inte ta knark sömnmedel! Fan att inte morsan har nått vin jag kan sno!!!

P.S Kan eventuellt dyka upp ett Insomnia inlägg sen! Var ett tag sen nu!


Sov gott med er och hoppas ni får en bra måndag och vecka!

/Oskar

Kommentarer
Postat av: J.FALK

Är på jobbet så har skrivit lite i omgångar =)

2008-04-21 @ 03:12:09
Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

Är på jobbet så har skrivit lite i omgångar =)

heheh ok!
Nattjobbar du?
Skicka länk tack nästa gång så jag kan svara i din blogg!

2008-04-21 @ 03:13:53
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Honey

Jo, man är kåt hela tiden och det är en jävla öken om man inte är sambo.

Gå och lägg dig! Snygga fruktostbilder förresten. Jag blev hungrig. :)

God natt!

Förresten är jag uppvuxen i Ghettot men on the Eastcoast och ogillar också Lidingö...

2008-04-21 @ 03:18:38
URL: http://honungsbullen.blogg.se
Postat av: Honey

Och tack förresten. Du är så artig som önskar folk en trevlig måndag och sånt. Detsamma! :)

2008-04-21 @ 03:26:54
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0