Alkohol och Cigaretter är skadligare för dig och andra än Hasch!

Vad många inte vet är att Alkohol och Cigaretter farligare för kroppen än hasch!
Finns knappt något dokumenterat dödsfall av den drogen. (Om man inte räknar med de psykoser man kan få i sällsynta fall) Så egentligen tycker jag att det är skumt att dessa två droger är lagliga när hasch är olagligt! Hade hellre sett tvärtom! Mindre människor hade skadat sig då! Grejen är att man blir våldsam av alkohol tillskillnad från gräs!


De finns många som inte kan kontrollera sig (som jag själv som kan slå folk helt oprovocerat under en fylla. Av hasch däremot blir man lugn och gör inte ens en fluga förnäm.
Man kör ej ihjäl folk, våldtar eller blir våldsam den enda man skadar är ens egen hjärna.
Detta är ju rätt eftersom är man så dum att man röker så för man ju skylla sig själv.
Det ska inte behöva gå ut över andra som alkohol eller rökning som är mer farligt för dem som står runt omkring än för den som röker då dessa får den giftiga röken på sig.


Är verkligen inte för en legalisering av hasch men jag hoppas ni förstår min poäng med att jag
hellre ser jag att hasch är lagligt eftersom det bara skadar dig själv! Tänk på hur många liv som skulle räddas om alkohol blev olagligt! Anser att pappa staten har lurat hela svenska folket när de säger: fy fy för hasch medan de samtidigt uppmanar knegarna att de ska supa skallen av oss varje lördag.

Manipulation och dubbelmoral is the shit in Sweden!

Vad är era åsikter om saken?

P.S Detta är absolut ingen uppmaning till att börja knarka utan bara en jämförelse för att visa de vad jag anser om cigaretter och speciellt alkohol.

image380

Det är Systembolaget som är Sveriges överlägset största "Drog dealer" med viss konkurrens av Apoteket!


/Oskar.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ah, måste säga att jag tycker din blogg e skitbra!

2008-04-18 @ 09:49:01
URL: http://hanay.blogg.se
Postat av: Alfahanna

Jag håller inte med dig. Hasch fuckar upp din hjärna på ett sätt alkohol aldrig kan göra.

2008-04-18 @ 13:43:12
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: Emelie

Svar: Den var verkligen god!

Trevlig fredag på sig med!

2008-04-18 @ 17:23:09
URL: http://emmlans.blogg.se
Postat av: Em-pem

vad bra att man kan se din blogg bakom alla annonser..

2008-04-18 @ 17:53:30
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Anders

Vad menar du med att hasch skadar ens hjärna? hänvisar du till de ytterst sällsynta psykoserna?

2008-04-18 @ 22:14:34
Postat av: Ozzy Ozkar

Vad menar du med att hasch skadar ens hjärna? hänvisar du till de ytterst sällsynta psykoserna?

Nä jag tänker mer på att minnesförmågan försämras.
Vet att psykoser är sällsynt och även kan förekomma av alkohol.

2008-04-18 @ 22:30:43
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag håller med dig hellt och hållet. Äntligen någon som har hjärnan på rätt :)

2008-11-04 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0